IT-Support
Med IT-support fra zantio kan samtlige af din virksomheds medarbejdere få løst sine IT-problemer med et enkelt telefonopkald til zantios servicedesk. IT-supporten fra vores servicedesk kan købes on-demand (afregnet per time) eller som abonnement til en fast lav månedlig ydelse. Vi eliminerer alt unødig ventetid for dine medarbejdere, og sørger for at de altid har en toptunet computer, så de kan bruge deres tid på deres egentlige arbejde. Se mere om vores serviceaftaler i menuen.
ØG PRODUKTIVITETEN FOR HELE DIN VIRKSOMHED
24/7/365 – IT-Support
Som noget helt unikt tilbyder zantio en udvidelse af bruger support, så den gælder døgnet rundt og året rundt. Det betyder, at medarbejderne i din virksomhed kan få løst sine PC-problemer når som helst, hvor som helst. Uanset om dine medarbejdere og kollegaer har problemer med deres smartphone, tablet eller laptop så kan vi nemt og hurtig fjernsupportere dem med et program der hedder teamviewer. Vi løser alle problemer inden for IT- ingen sag er for lille eller for stor. Lad os varetage jeres virksomheds IT-support så dine medarbejdere ikke bruger unødig tid på at vente eller fejlsøge på egen hånd.
On-demand eller på abonnement
Du kan vælge at købe zantio’s IT-support on-demand eller på abonnementsordning. Vi anbefaler selv abonnementsordningen, som vi kalder 360 remote IT-Support, fordi ordningen afregnes til en fast lav månedlig ydelse. Så slipper du for, at dine omkostninger pludseligt løber løbsk. Vi skræddersyer et abonnement til lige netop din virksomhed så den passer til jeres økonomi og behov. Kontakt os allerede idag, og lad os finde en god løsning til din virksomhed.
Har du brug for IT-Support? Kontakt os allerede nu
VI YDER ALLEREDE SUPPORT TIL
IT Serviceaftale
En IT serviceaftale fra zantio vil altid blive tilpasset jeres ønsker, behov og fremtidsplaner. I får alle IT-relaterede arbejdsydelser til en fast månedlig pris. Zantio tager ansvar for hele eller dele af jeres IT-infrastruktur, som f.eks. serverdrift, netværksdrift, overvågning og brugersupport. Aftalen har endvidere til hensigt at sikre medarbejderne i virksomheden professionel og hurtig IT-support.
Drift og vedligehold
Vores IT afdeling tager sig bl.a. at support for vores kunders drift og vedligehold af servere, support på vores hostede kunder, rådgivning, salg, opsætning af controller baserede trådløse løsninger og meget andet.
Hurtig support og hjælp
Hvis du overlader driften af dit IT til zantio, så får du DK’s bedste IT service. Når du kontakter os skal du ikke gennem en omstilling, telefonen bliver besvaret af et menneske som finder den rigtige IT medarbejder til dig. Hos os er der altid folk på kontoret, dvs. at du i 90% af tilfældende kan få hjælp så snart du ringer. Er vi optaget bliver der givet besked om at vi skal kontakte dig. 97,5% af vores kunder får hjælp inden for 1 time fra de ringer.
Brugersupport
Hos zantio er vi altid klar til at supportere dig som kunde, hvis der IT-udfordringer, vi minimere nedetid og øger dermed produktiviteten.
Vi afhjælper med alt indenfor brugersupport, her er et par eksempler:
- Vi supporterer alle enheder, PC, laptop, smartPhone, printere, scannere mv.
- Helpdesk: Kompetente svar via zantios helpdesk.
- Support i virksomheden: Udkørende support til jeres lokation.
- Fjernsupport: Fjernstyring af brugerens computer.
- Uddannelse: Zantio bidrager og uddanner gerne jeres ansatte til at blive bedre og udnytte jeres IT-systemer til fulde.
IT-Rådgivning
UVILDIG RÅDGIVNING – Vi tilbyder derfor at besøge jeres virksomhed for at gennemgå jeres eksisterende system, for at afdække jeres IT-behov samt give uvildig rådgivning om, hvordan vi kan optimere jeres nuværende system eller bygge et nyt op fra bunden, tilpasset til netop jeres behov og branche.
Kunde
Referencer
Skal
Vi ringe dig op?