IT Serviceaftale
En IT serviceaftale fra zantio vil altid blive tilpasset jeres ønsker, behov og fremtidsplaner. I får alle IT-relaterede arbejdsydelser til en fast månedlig pris. Zantio tager ansvar for hele eller dele af jeres IT-infrastruktur, som f.eks. serverdrift, netværksdrift, overvågning og brugersupport. Aftalen har endvidere til hensigt at sikre medarbejderne i virksomheden professionel og hurtig IT-support.

Drift og vedligehold
Vores IT afdeling tager sig bl.a. at support for vores kunders drift og vedligehold af servere, support på vores hostede kunder, rådgivning, salg, opsætning af controller baserede trådløse løsninger og meget andet.
Hurtig support og hjælp
Hvis du overlader driften af dit IT til zantio, så får du DK’s bedste IT service. Når du kontakter os skal du ikke gennem en omstilling, telefonen bliver besvaret af et menneske som finder den rigtige IT medarbejder til dig. Hos os er der altid folk på kontoret, dvs. at du i 90% af tilfældende kan få hjælp så snart du ringer. Er vi optaget bliver der givet besked om at vi skal kontakte dig. 97,5% af vores kunder får hjælp inden for 1 time fra de ringer.


Brugersupport
Hos zantio er vi altid klar til at supportere dig som kunde, hvis der IT-udfordringer, vi minimere nedetid og øger dermed produktiviteten.
Vi afhjælper med alt indenfor brugersupport, her er et par eksempler:
- Vi supporterer alle enheder, PC, laptop, smartPhone, printere, scannere mv.
- Helpdesk: Kompetente svar via zantios helpdesk.
- Support i virksomheden: Udkørende support til jeres lokation.
- Fjernsupport: Fjernstyring af brugerens computer.
- Uddannelse: Zantio bidrager og uddanner gerne jeres ansatte til at blive bedre og udnytte jeres IT-systemer til fulde.